.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توكلي:ازهيچ‌يك ازسه نامزدموجود حمايت نمي‌كنم

مسوولان ستادهاي انتخاباتي دكتر توكلي در استان‌هاي مختلف روز جمعه در تهران گردهم آمدند تا درباره انتخابات آتي و نامزدهاي موجود بحث و تبادل‌نظر كنند.

در اين جلسه احمد توكلي با اشاره به مباني انحرافي برخي اصلاح‌طلبان، تاكيد كرد: با وجودي كه چهره‌هاي اصلاح طلب شامل طيفي از افراد با ديدگاه‌هاي متفاوت و نسبت دور و نزديك به تفكر اسلامي و وفاداري به خط امام(ره) و استقلال ايران هستند، اما كليت اين جريان فكري از حيث سياسي ليبراليستي و از جهت حكومتي سكولاريستي و از حيث اقتصادي كاپيتاليستي مي‌انديشند، گرچه در ميان آنان وفاداران به مردمسالاري ديني و اسلام و مردم و استقلال ايران عزيز كم نيستند.

توكلي با اشاره به تاثيرات اين نوع تفكرات دوران دوم خرداد تاكيد كرد: ما امروز وظيفه داريم از بازگشت چنين تفكري به مصدر قدرت اجرايي كشور جلوگيري كنيم.

توكلي در ادامه با ذكر روحيات مثبت ميرحسين موسوي از جمله عدالت‌گرايي، استكبارستيزي، ساده‌زيستي و داشتن دغدغه‌ مستضعفان، افزود: برخي شعارها و نكاتي كه امروز در تبليغات انتخاباتي بيان مي‌كند، با سوابق و عملكرد ايشان منافات دارد و آقاي موسوي را بايد براساس عملكرد ايشان در قدرت ارزيابي كرد نه سخنراني‌هاي انتخاباتي.

توكلي در ادامه با ذكر مصاديقي از عملكرد دولت موسوي، گفت: حضور جدي دولت در عرصه‌هاي توليد و توزيع در زمان جنگ قابل دفاع بود، اما در بسياري از موارد، دولتي كردن اقتصاد در آن دوره نه به اقتضائات جنگ، بلكه به دليل گرايشات دولت‌سالارانه بود.

توكلي در نهايت ميرحسين موسوي را در درون گفتمان انقلاب اسلامي ارزيابي كرد و افزود: از آنجا كه چهره‌هاي تندرو و ساختارشكن دوران دوم خرداد در ستادهاي موسوي حضوري فعال دارند و ايشان مي‌تواند پلي براي بازگشت چهره‌هاي تندرو و منحرف به قدرت باشد، با حفظ احترام ايشان، آقاي موسوي نمي‌تواند فرد مناسبي براي رياست قوه‌ مجريه درچهار سال آتي باشد.

توكلي در ادامه با اشاره به توانمندي‌ها و جنبه‌هاي مثبت عملكرد احمدي‌نژاد، برخي انحرافات و قانون‌شكني‌ها در دولت نهم را يادآوري كرد و نتيجه گرفت با توجه به جميع جهات، شخصا از هيچ‌يك از سه نامزد موجود حمايت نخواهد كرد.

به گزارش ايسنا، در ادامه اين جلسه، حاضران و مسوولان ستادهاي انتخاباتي توكلي در سال‌هاي 72، 80 و 84 ديدگاه‌هاي خود را مطرح كردند و نتيجه آن شد كه پس از ثبت‌نام، در زمان مناسب تصميم مي‌گيريم بين گزينه‌هاي آن روز به چه كسي راي دهيد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 ارديبهشت 1388
اعلام نظر شما به اندازه چشمان مگس برای ما ارزشی ندارد.
شما همیشه آتش بیار معرکه بودی و بس.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.146 seconds.